vi kan andas i rymden dom vill bara inte att vi ska försvinna

det finns inga krav här
bara stjärnorna som glittrar extra mycket innan du somnar, för att du ska få drömma om att se livet från en ljusare sida. här ute finns ingen som ber dig att berätta hur du mår
man kan skrika hur högt man vill utan att att vara rädd för att någon ska höra.
här ute ekar det inte av röster utan strömmar stillhet. du kan snurra runt atmosfären som går runt jorden utan att snubbla. kärleken skulle kunna göra så att ditt hjärta flyger iväg utan att du märker det.
du får sjunga hur högt du vill utan att ta en dusch. du kan vara omringad av planeter och tankarna kan fortfarande flöda. aldrig någonsin kände jag det så starkt som då, jag flög utan att behöva tänka på att falla. man behövde ingen flytväst. jag satt tryggt på min alldeles egna galax, livet där var ganska lätt men jag valde att komma tillbaka hit ner till jorden för jag vet att det är här du befinner dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0