hhksihsåölshcgywkke

I vanliga fall skulle jag säga "nej jag hatar inte, det är ett starkt ord, men jag ogillar.." Men nu kan jag inget annat än att hata dig. Du har förstört mig. Du har rivit upp hela mig och spottat på mig. Du kan inget annat än att såra mig. Och det gör ont, ja det värker i hela mig. Jag kommer för alltid att ha ett sår i mig på grund av dig. Jag kommer alltid vara lite bruten. Jag vet att det kommer bli bättre men just nu hatar jag dig för att du förstört mitt liv. Du är helt sjuk i huvet och den största idiot jag vet om. Du borde skämmas. Fattar inte hur du klarar av att ens vara dig själv, för jag vet att du också vet att det du gjort mot mig är helt sjukt, du är inte värd någonting i mina ögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0