•torsdag•

På senaste tiden har jag varit så sjukt trött, inte bara trött som man kan vara ibland utan jag har varit så trött att jag inte orkat bry mig om något annat. Jag har varit stressad och orklös. Ständig huvudvärk och oro för hur jag ska hinna med allt. Som ni märkt har jag skippat skolan ganska mycket osv, idag gick jag till skolan och hade så sjukt ont i huvudet hela dagen men försökte att inte låtsas om huvudvärken. När jag kom hem sa kroppen ifrån och det började forsa näsblod från ingenstans. 

Jag är verkligen ledsen att det blivit såhär..var inte alls så förut, visst kunde jag vara trött ibland men inte alls som nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra för att pigga upp mig heller.. 

Bild jag tog utanför skolan idag, så fint!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0