25 juli

Igår, torsdag, gick jag upp kl 8.00 för att grabbarna grus tvingade mig till morgonmötet.. Men innan mötet ens var slut var David tvungen att gå och jobba så kvar blev jag och Josef. Efter mötet satte vi oss och åt och åkte senare in till stan för att få froyo av Jenny men hon hade tid över innan hon började jobba så vi hängde lite vid ån. Efter att vi fått vår froyo och lämnat av Jenny på jobbet så drog vi oss in till lo igen där vi såklart träffa på lite folk. Efter tre mötet som vi av någon anledning inte gick på, gick jag, Josef och Stephie hem till mig en sväng. Och sen fortsatte kvällen i samma spår ungefär, förutom att Josef var tvungen att säga hejdå för att han inte ska vara här mer i veckan. Tråkigt nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0