europakonferens dag 2

När jag vaknade imorse gick jag ut och la mig i solen, höll på att dö av köld så fort den gick i moln..varför är Sverige ett kallt land fööööör? Efter ett par timmar där slängde jag i mig lite mat, hoppa in i duschen och drog sedan in till lo för möte. Direkt efter mötet åkte jag hem till Julie där vi snackade och fixade inför kvällen. Kvällen spenderades sedan med Julie och Julia men tappade bort dom efter ett tag. Då stod jag och pratade i timmar kändes det som med min fina Jeanine. Och efter det drog jag hem. Bra kväll helt enkelt.

Det faktum att detta är den enda bilden jag tagit hittills är helt sjukt. Jag som brukar ta tusen bilder per dag typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0