16/11


Såhär glad är jag just nu. Finns inget som slår min familj. Jag är så otroligt välsignad att jag inte förstår det själv alltid. Att alltid ha en trygg plats, som en bas av kärlek. Oavsett vad som händer i livet kommer jag alltid ha min familj där, den vetskapen är ofantligt dyrbar. 

Ikväll har vi skrattat oss till tårar, både under middan och under den storslagna filmkvällen vi hade. Vi såg monsters university och sjuuukt vilken rolig och bra film! Se den om ni inte har sett den! 

Nu ska jag sova. Imorgon väntar jobbet.. Trivs inte alls bra längre i och med alla nya och alltihop.. Usch. Får typ en klump varje gång jag ska dit och så ska det ju inte vara! Vill verkligen ha nått nytt.. Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0