.......

Just nu är jag så fruktansvärt arg. Blir så  otroligt irriterad på människor som säger en sak och gör en annan. Kan inte riktigt gå in mer djupgående på vad jag menar eller vad som hänt men jag är så frustrerad att jag snart börjar gråta. Inte just för att jag är ledsen i sig, men för att det på ett eller annat sätt sårar mig. Blir också irriterad på mig själv för det. Det ska inte göra så ont men ändå måste jag stoppa huvudet i kudden och skrika ut min ilska. Hatar människor som är arroganta och för mer än någon annan, människor som tror att man inte ser deras spel och märker hur de är två olika personligheter. 

Förlåt för detta otroligt blurriga och negativa inlägg men måste få ur mina känslor någonstans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0