Flowmåndag

Hej! Idag är en bra dag! Har haft ett sånt flow! Skolan var super! Har lyssnat på julmusik och verkligen kommit i stämning! När jag kom hem ringde jag min älskade söta lilla farmor. Vi pratade ett tag och jag intervjuade henne, hon är så go. Saknar verkligen henne och farfar, lite tråkigt att vi inte bor i samma stad. Ibland undrar jag hur det skulle sett ut om mamma och pappa aldrig flyttat till Uppsala utan stannat i Jönköping..men det är en annan historia! När vi sagt hejdå, åkte jag och pappa och gjorde lite ärenden. Eller ja, jag gjorde lite ärenden, han satt mest i bilen och skjutsade runt och stod för underhållningen. Hämtade bland annat ett paket på posten, ni ska få se imorgon! När vi (jag) fixat allt köpte jag lite godis till mig å pappsen för att fira flowet. Nu ska jag fila lite på intervjun och sen bara mysa! Ha en fin kväll! Puss



(Snart ryker halva håret!!!!) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0