Godmorgon

Godmorgon! Hoppas ni har haft en bra helg hittills! Det har jag haft. Igår efter skolan åkte jag till stan med Joel, vi köpte en farsdag present och jag hjälpte Joel att välja en parfym. Sen åkte han hem ocj jag drog vidare och träffade bea, vi åkte till Gränby (bea hade bil, känns så konstigt att hon av alla har tagit körkort! Haha). Jag köpte lite grejer och sen åkte vi till donken och sen till lo. Vi gick på ungdomsmöte och efter det bytte vi umgängeskrets, haha, så jag var med Jenny och några andra och gick på unga vuxna. 

I helgen är jag ledig, men har mycket att hinna med! Skolan tar kol på en! Hoppas det lugnar ner sig snart så man hinner jobba lite med ga:t...

Min chaufför ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0