lördag

Haloj! Är helt död och speedad på samma gång! Är så otroligt tacksam för dagen. Vaknade och satte på livetsordplay och kollade på mötet med fantastiska Ruth Nordström, vilken kvinna! Älskar henne! När det var slut fixade jag mig och gick på seminarium om sex och relationer, så bra och viktigt! Efter det spenderades lite dötid och efter det var det kvällsmöte, var dock tvungen att gå efter lovsången för att stå i kassan i cafeterian, men så rolig kväll! Det var kaos i början och spårat i slutet! Älskar verkligen min kyrka och alla i den! 

Förstå att jag får kalla detta för mitt hem! UNDERBART! 

Nu blir det bums i säng och upp med tuppen imorgon för möte och sen städning i kyrkan, tackar Gud för denna grymma vecka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0