M•Å•N•D•A•G

Hej å hå! Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag trots omständigheterna. "Skolkade" första lektionen idag men det hade sin anledning som jag inte tänker gå in på här, tänkte egentligen vara hemma hela dagen men bestämde mig för att åka in till skolan ändå. Men först åkte vi till katolska kyrkan på studiebesök, jag och Emma blev kära i han som "guidade" så vi kommer säkert drömma om honom inatt (haha). Efteråt åt jag och Emma på donken och sen drog vi till skolan. Mitt lilla "gäng" i skolan som består av mig, Emma och Amanda har blivit så himla oseriösa på senaste. Vi sitter å babblar och driver på lektionerna, typ skrattar så vi gråter. Det spårar. Aja nu är jag hemma iallafall och har precis druckit lite kaffe och tänkte plugga nu.. 

Denna bilden tog jag idag, ja jag är stolt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0