STUDENTKLÄNNING

Nu är jag så himla lycklig! För gissa vad!? Jag har precis beställt en studentklänning och den är så himla fin! Ber till Gud att den ska passa perfekt. Vill så gärna visa er den, men vill ändå inte att någon ska se den förens det är dags. Beställde även hem lite julklappar till mina bröder, lite märkes kallingar sitter väl aldrig fel? Jag tycker det är så svårt att köpa julklappar till dom för, skulle varit mycket enklare om man hade en massa systrar för då kan man ju ändå köpa något man själv skulle vilja ha. Kallingar kanske inte är de mest fantasifulla och roliga men det är ju endå något man behöver och kanske inte vill lägga pengar på själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0