Torsdag

Hade en jobbig dag i skolan, gick mest runt och kände mig lite äcklig och ångrade klädvalet, ja ni vet, en SÅN dag. När jag kom hem gjorde jag klart det sista av en uppsats och det var allt jag orkade plugga, sedan spårade allt ut. Ni som snapchatar med mig förstår vad jag menar.. Haha. Bestämde mig sen för att ta tag i mig själv och klippa håret, precis när jag skulle börja ropade pappa att jag hade besök.. Jaha tänkte jag då och gick lite nervöst ner för att möta mitt öde. Och där stod hon som så många gånger förr med en bukett rosor i handen och diverse gott stoppa i munnen i den andra handen. Min bästavän. Förstå hur lyckligt lottad jag är som får ha henne. Hon är det finaste jag har. Människan som ligger mig närmast hjärtat. Tack för allt Jenny, du är guld Värd och jag tackar Gud för dig! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0