några favorit stunder från det gångna året

 
 
Gott nytt år allihopa! Hoppas ni hade en super bra dag/natt igår/idag.. eh, ja ni förstår. Jag tänkte bara dela med mig lite av mitt 2013, som dessvärre har varit ett av de värsta året i mitt liv. Så därför ser jag fram emot 2014, för vad som än händer kan det knappast bli sämre än 2013. 
 
Men nog om det, nu tänkte jag visa er mina absolut finaste minnen från 2013. Enjoy.
 
Något av det bästa jag gjort, är att köpa denna dator! Förstår inte hur jag klarade mig innan alltså! 
 
Jag & Joel överraskade mamma efter jobbet på hennes födelsedag!
 
Man är så lycklig ch bekymmerslös utomlands. Resan till Paris vart så lyckad! En höjdpunkt 2013.
 
Justin Bieber konserten hjälpte mig genom en tuff tid, det låter töntigt men blev gladare när jag "fann" justin. Ett minne för livet!
 
Stockholm och föreställning på Kungliga Operan med min underbara familj <3
 
En sån där stund då tiden bara str stilla en stund och man pratar om allt och inget, äter nötter, dricker cider och lyssnar på skön sommarmusik.
 
Spontan tur till grönan med en fin vän.
 
Träffade en favorit
 
 
Träffade en till favorit
 
 
ICONA POP på grönan
 
En av de bästa veckorna på året var denna på kållandsö! 
 
Midsommarafton med min pingla
 
Underbara solnedgångar. 
 
Min stora familj på den bästa platsen på denna jord, Långasand <3
 
18 års kalas med en bästis
 
Spelkväll med mammis och pappis i husvagnen
 
syskon <3
 
gospelnight i globen
 
Må vara den fulaste/roligaste bilden från året
 
HAHAHA ångra mig, HÄR är den fulaste/roligaste bilden!!!!!!!!!!!!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0