soon...

Ett av mina mål för detta år är att ta körkort. Det är inget löfte, så om jag inte tar det -fine! Men jag ska verkligen kämpa för att ta det! Känner att jag redan är på god väg, både igår ch idag var jag och pappa ute och körde och jag måste säga att jag är riktigt duktig! Okej visst jag är livrädd för bilar osv men papap gör mig lugn. Dock kan han vara livsfarlig också i och med att han framkallar skrattanfall så att tårarna sprutar. Idag körde jag iallafall ut i trafiken och omg vad läskigt! Alltså jag höll på att få hjärtinfarkt för att hjärtat dunkade så hårt och snabbt! Men vi överlevde! Jag klarade! Pappa ville dock att jag skulle köra ut igen men jag vågade inte, så jag återgick till att bara köra runt och runt på parkeringen. Jag har även läst två kapitel i boken och imorn åker vi ut på vägarna igen! 
 
Snart är det jag som sitter i förarsätet i en bil full med massa brudar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0