VIII VI XII

 
Egentligen är jag personen som inte är för det där med tatueringar.. med tanke på att man ska ha dem hela livet och att man säkert ångrar sig när man blir gammal och rynkig. Även om det går att ta bort dem så är det påkostat och bökigt. Men helt plötsligt när jag låg här hemma i min ensamhet kände jag ett behov av att skaffa en tatuering!(?) Vad i hela friden? Men det är ju fint..? Då menar jag inget stort, utan bara en liten liten fjuttgrej. Tycker bilden till höger är väldigt fin.. att skriva ett viktigt datum på det sättet. Eller varför inte ett bibelställe typ som joh 3:16. Dock tycker jag att om man ska tatuera sig måste man ha tänkt på det minst ett år innan och vara 100 procent säker på motivet och platsen. 

Kommentarer
Postat av: irma frisör och makeupartist!

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga festfrisyrer och nya trender!

Välkommen!

2014-01-13 @ 23:39:58
URL: http://granboms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0