årets julklappar

Hej på er! Det var längesen jag skrev, det har väl hänt ganska mycket och jag har varit väldigt trött osv, men nu efter ett tags jullov känner jag mig iallafall lite piggare även om jag råkat på en stor fet förkylning. Jag tänkte iallafall visa er vad jag fick i julklapp, och till att börja med måste jag bara säga att min familj är fantastisk. Mina föräldrar är fantastiska. De är så givmilda och kärleksfulla att man blir helt rörd. 
Här kommer alla klapparna som jag fick utöver de etttusenfemhundrakronorna(!) jag fick.
 
Body shop produkter! Älskar coconut bodybuttern!
Presentkort på bio på 550kr!
Världens finaste halsband från William
Mango temptation!
Silverarmband! 
Godaste parfymen!!

Fick även ett par touchvantar men dom blev inte snygga på bild ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0