bara du

Saknaden finns hos mig så mycket att jag inte ens finner ord just nu. Vill bara vara med dig, se in i dina fina ögon, höra din röst och känna din doft. Vill ha din hand i min. Vill vakna upp ur denna mardröm och vill att allt ska bli som förut. Vill höra allt du har att säga, vill höra om dina dagar, dina problem och dina tankar. Vill skratta med dig. Vill gråta med dig. Vill ha dina armar runt mig och somna i din famn. Det gör ont. Det gör så himla ont. Jag saknar dig. Att sakna dig gör ont. Det är den största smärtan jag känt i mitt liv. Allt inom mig skriker efter dig. Skriker av saknad av din närhet. Jag vill vara med dig. Du är den enda jag vill vara med. Du är den enda jag tänker på. Hur kan något så rätt kännas så fel, hur kan något så fel kännas så rätt? Vet inte hur jag ska behärska mig och mina känslor längre. Det går snart inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0