det gör ont, själen bara svider

Jag hatar dig för att du gjorde såhär mot mig. Alla sömnlösa nätter. Alla tårar. Klumpen i halsen som aldrig vill försvinna. Jag vill bara slå dig. Du betedde dig som en riktig idiot och det gör ont. Det gör ont i hela kroppen, själen bara svider när jag som vanligt tänker tillbaks i tiden. Ingen förtjänar att bli behandlad på det sättet du behandla mig. Jag är helt tom. Jag gav dig mitt hjärta men jag fick tillbaka det då du redan förstört det. Jag kan inte fatta att jag gråter mig till söms varje evigaste natt, du är inte värd det. Men smärtan inom mig är oändlig. Jag kan inget annat än att trycka ihop mig och hoppas att mina sår någon gång ska bli ärr. För det du gjorde mot mig kommer aldrig försvinna.


Kommentarer
Postat av: LOVA

åh så fint skrivet.

2013-01-25 @ 20:48:30
URL: http://lova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0