för en sekund

det är bara när jag kommer till sängen jag börjar tänka på dig. men känner ingen saknad. känner bara besvikelse. är kanske mest besviken på mig själv för att jag tillät mig själv att behandlas på det respektlösa sättet. men en vis man sa en gång till mig att den enda skillnaden mellan en diamant och kol är att diamanten pressats hårdare. så jag antar att jag kom ur dethär och var mer lik en diamant än vad jag var innan.

nu ska jag leva varje dag och njuta. jag ska göra saker jag aldrig gjort innan. jag ska göra saker som gör mig nervös. jag ska möta framtiden med en öppen famn och ett förväntansfullt leende. jag ska jobba häcken av mig för att få min drömkropp. och jag ska njuta. varje minut. varje sekund ska jag njuta. hela världen står framför mig. jag tänker ta den med storm och leva fullt ut varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0