16/10

Idag är jag fett glad för idag har jag beställt min studentmössa(!?). Hur fort har inte tiden gått? Och nu känner jag bara att jag vill pausa tiden lite så att jag verkligen hinner njuta sista tiden med klassen. Älskar verkligen skolan, ibland undrar jag om det är något fel på mig för i vanliga fall brukar det ju vara tvärtom. Men jag gillar verkligen min speciella klass men underbar på sitt sätt. Och lärarna! Vilka underbara lärare! Går inte en lektion utan att vi elever och lärarna får ett skratt. Kommer verkligen sakna allt det när dethär skolåret är över och alla går åt varsitt håll. Kommer man någonsin träffa dom igen? 
Men oj, nu blev jag djup och känslosam, tänkte ju egentligen bara säga att jag är glad och taggad över att mössan är beställd, haha! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0