26/10

Idag gick jag upp tidigt med tanke på hur sent jag kom hem igår. Skulle upp och jobba, och fasiken vilken jobbig dag! Kön tog aldrig slut, och rätt som det var kom alla som hade skrivit högskoleprovet på andra sidan vägen över och skulle köpa lunch. Jag skojar inte när jag säger att det stod ca 100 pers i kön. Det var så mycket människor hela tiden, ända in till stängning så vi hade inte hunnit förbereda någon städning alls, så fick jobba över en timme. Var så skönt att sen komma hem ska jag säga! 
Just nu sitter jag och kollar på Så mycket bättre, Agnes är med så tror det kan bli riktigt bra! Har popcorn och godis, saknas bara ett sällskap.. 

En gammal bild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0