♡♡♡

Idag är dagen äntligen kommen! Justin har börjat med sin släppa-låt-varje-måndag-i-10-veckor-grej så idag kom första låten.  Gick upp kl sex imorse trots att jag har sovmorgon till 11.35, bara för att lyssna. Har lyssnat på den sen dess.. sååå fin! Justin är så sjukt bra, så galet! Han har "räddat" mig så många gånger, blir så glad av honom, om jag är ledsen sätter jag bara på en av hans låtar och blir glad och inspirerad och taggad! Älskar honom! Ska träffa honom någongång i livet annars är livet inte fulländat! 
 
"It's a song for people going through heartbreak—like I was when I wrote it. It means so much to me to be able to share what I was, and still am, going through, with my fans. I'm very proud of this song and I hope it gives my fans some insight into my heart" - Justin Bieber 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0