Fredag

Hej på er! Tänkte berätta lite om min fredag. Efter skolan åkte jag snabbt hem och lämnade lite skolgrejer sen tog jag mig in till stan och träffade Bea och vi satte oss på pendeln till Stockholm. Väl där åt vi lite mat och tog oss till Spånga, där idolfredagsfinalerna håller hus! 

Jag och min fina bea 
Underbara Stockholm 
Påväg in!
Scenen
taggade brudar!
Vi träffade på Sakib utanför, han var där även fast han åkt ut!
Han var en av mina favoriter så var så kul att träffa och prata lite med honom!
Elin!
Snygga Gabriel uppträder 
Erik Rapp, vi satt precis vid dendär vita ringen. Hur bra platser som helst! Gjorde high-five med alla idoler.
Robin stjernberg!
Hände lite mer med Robin efteråt ;)
Haha så stel bild från min sida men bagge är söt som alltid

Nu kommer favoriten! KEVIN WALKER!!! Var så himla nervös när jag skulle snacka och ta kort med honom, handen skakade och jag fick tunghäfta! Kunde inte säga något av det jag planerade..stod bara där som en idiot och skakade och sa tack tack tack. Haha han började garva och höll om mig. Var i en dröm och efteråt var jag på moln! 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0