måndag


Hej på er, på något sätt, jag vet inte hur, har ni blivit fler. I början hade jag ca fyra läsare och visste precis vilka de var. Nu mera kan ni vara upp till 22! Vilket inte är så speciellt många men tycker ändå att det är anmärkningsvärt eftersom jag inte skyltar med bloggen på något sätt och ökningen skedde på typ en dag! Berätta för mig, vilka är ni? 

Idag är det måndag och jag har seriöst aldrig varit med om en mer långdragen, seg, jobbig och trög dag. Allting har gått i slowmotion. Kan ha att göra med att mitt schema på måndagar är sämst i och med alla håltimmar! Har dock varit lite duktig idag då jag skrev klart min uppsats under den tiden, min "duktighet" försvann dock när jag köpte godis i cafeterian..usch! 
Just nu vill jag bara krypa in under en filt med te och tända ljus och se på film. Men måste plugga..
Hoppas ni har haft en bättre dag än mig! 

Kommentarer
Postat av: D

Jag har varit här lite senast, fast jag inte borde.
Hoppas du har det bra.

2013-10-21 @ 18:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0