mitt hjärta är hans att förstöra

satt på ett tak,
kollade på stjärnorna som hängde i den mörkblåa himlen 
hade hjärtat i halsen av lycka 
lyssnade på musiken som trängde ut från de halvkassa högtalarna
tänkte på det som hänt, pratade om det
pratade om känslan av att ha någon kär
kom fram till att det är en ständig kamp mellan lycka och olycka
ena sekunden är man så lycklig att man vill dö
andra sekunden vill man bara dö för att slippa känna
det var ingen dröm
hade hjärtat i halsen igen
 
trodde inte att det skulle betyda så mycket
att det skulle ändra så mycket 
och nu sitter jag här och saknar
saknar så långt in i hjärtat att jag bara vill sätta mig på nästa tåg
hör din röst i telefonen och känner mig lung 
ler hela dagarna
får fnitter attacker i min ensamhet 
känner att jag äntligen hittat hem
 
 

Kommentarer
Postat av: Silvia

Så fin blogg fina du. Kolla in på min blogg med. Ha en fortsatt underbar onsdag ;)

2013-10-16 @ 19:46:36
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0