Vi ses i himlen Edvin

Såg dessvärre inte Tillsammans mot canser galan igår eftersom att jag inte var hemma. Men klickade in och fick tag i denna videon i morse, blev så berörd och tårarna ville bara inte sluta rinna. Det är sjukt egentligen att vi lever i vår värld med all den teknik som finns idag, utan att vi hittat ett botemedel mot denna hemska sjukdom. Tror nästan alla har någon i vår närhet som förlorats i canser. Jag förlorade min mormor. 
Hemskt att vem som helst kan få det, ålder spelar ingen roll. 
Iallafall, när jag kollat klart på klippet om Edvin blev jag mer nyfiken så jag började kolla in hans youtube-kanal och det visade sig att han var kristen. Blev så glad. Vi ses i himlen Edvin!
 
 
 
Här sjunger Edvin en hillsong låt. Helt underbart. Tårarna bara rinner.
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Anerland

Jag förlorade farmor, och morfar.. <3

2013-10-30 @ 15:30:36
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0