I SAID YES

 
 

Omg! Jag ska gifta mig! Det känns helt sjukt! Träffade älsklingen idag och åt jätte romantisk middag och sen gick han ner på knä och berättade om hur han känner för mig och hur mycket jag betyder för honom och sen frågade han om han kunde få bli min man!! 
 
Just kidding.. Lol. Har bara hämtat ut min syrras ring som hon ska få av sin man när hon fött deras andra barn. Jag vill också vara gift och få massa ringar och diamanter. Men alltså "apropå" proposals så tycker jag fett synd om killar som måste komma på det perfekta sättet att fria på, för det är ju jättesvårt! Haha det jag skrev där uppe liksom? Det var det enda jag kunde komma på men skulle absolut inte vilja att det gick till så när min framtida man ska fria till mig. Det måste verkligen vara perfekt. Jaja det behöver jag iallafall inte "oroa" mig för nu. Puss å hej




Kommentarer
Postat av: veronica eriksson

Jättefin ring iallafall haha :) Riktigt fin! Kram

2014-01-25 @ 22:56:21
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0