STUDENT 2014

 
 
Jag tycker att det är helt sjukt att studenten börjar närma sig! Det kanske inte är det lättaste att tänka att man snart står där i vit klänning och skriker och jublar för fulla muggar när det är snö och minusgrader ute, men det är verkligen närmare än vad man tror. Tiden går så himla fort också! 
Vad gäller min outfit så pendlar jag hela tiden mellan hur jag vill se ut, ena stunden vill jag ha ett par fina vita shorts, andra sekunden vill jag ha en rak classisk klänning och just nu i denna stund vill jag ha en stor fluffig vit klänning, så som ni kan se på bilden  i mitten på raden längst ned. Den är dock beige.  
Skor ska jag ha två stycken, ett par klackar från nly shoes att gå upp på scenen med, dom är dock utsålda men jag ska få tag på dom om jag så ska dö på kuppen! Och sen ska jag ha ballerinorna från tory bunch på flaket och hemma, dom kostar skjortan men det är ju därför jag jobbar, för att kunna unna mig saker som dessa. Dessutom kommer jag kunna ha dom föralltid, så jag ser det som en investering. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0