T O R S D A G

Godkväll mina kära läsare! Hoppas ni har haft en bra dag! Jag är helt slut! Vaknade imorse och kände en oerhörd längtan tills dagen skulle ta slut så att jag kunde få gå och lägga mig igen! Har varit en jobbig dag med både skola och jobb, men jag klagar inte! Så tacksam för både skolan och jobbet. Nu har den efterlängtade stunden kommit och jag ska ska äntligen få lägga mig i sängen, och denna gång är det lite skönare än andra kvällar då jag har nyrakade ben (ni vet den känslan tjejer, när täcket läggs på benen och man ba mår), nyfixade naglar och jag är självklart nyduschad. Ah. Godnatt ☆

En outfit från veckan



Kommentarer
Postat av: Hanna

Snyggt! :)

2014-01-13 @ 21:37:45
URL: http://hannakarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0