TISDAG

Har bara haft två lektioner idag vilket har varit väldigt skönt, jobbigt bara att ha en stor håltimma mellan dem. Men tog vara på den och jobbade med mitt ga! Trots att det varit en lugn dag är jag ändå helt slut! Ligger på min underbara säng just nu och kollar på massa youtube-klipp, ibland får jag sånna rycka och kan ligga hur länge som helst och bara kolla och kolla. 
 
Här är ett klipp jag kollat på idag, jag tyckte att det var lite roligt, och jag älskar deras brittish accent!
 
 
Önskar ibland att jag också var en youtubare och hade en bra kamera och ett bra regigeringsprogram så att man också kunde göra sånna här roliga "callenges"!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi har just nu en Veckans blogg tävling igång. Gå in och delta för att få chansen att vinna en länkning :)

2014-01-14 @ 20:56:32
URL: http://nattstad.se/godmadeusperfect

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0